söndag 3 januari 2016

Löpning i snön

Idag, när årets första snö föll tyckte Sten och Johan att det var läge för en löprunda. Kl 10 gav de sig ut, påpälsade till max, på en 13 km-runda. Båda var mycket nöjda efteråt. Johan mest för att hans fru startat bastun tror jag ;) 
Själv satte jag mig återigen på cykeln. Det var lite segt de första 5-10 minutrarna men sedan fick Maja igång Oceans på tv och hårdrock i öronen så tiden flög fram. Något överdrivet kanske men det var inte riktigt lika jobbigt idag. När jag närmade mig 60 minuter så tänkte jag att "jag kör väl tills Johan kommer hem". Problemet var bara att deras runda blev längre än vad de sa när de gav sig av... Så efter ytterligare 20 minuter klev han upp för trappan och möttes av ett: "JAAAAA!!!!" Jag brukar bli glad när han kommer hem men idag var det väldigt skönt att se honom 😘. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar