onsdag 8 april 2015

Simning

Nu var det ett tag sedan jag plaskade runt i bassängen. Jocke var tillbaka och hade nog bestämt sig för att vi skulle känna det!  Och det kändes. Och känns just nu kl 8:00 dagen efter...

Det gick trögt i stort sett hela passet. Jag hade svårt att få flyt och drog flera kallsupar. Börja då tänka på vad jag just satt i mig. Detta ger mig ordentliga kväljningar och jag fick kämpa både fysiskt med att ta mig fram och mentalt med att inte kräkas! 

200 m insim
4 x 25 m i alla fyra simsätt. (25 bara ben, 25 höger arm, 25 vänster arm och 25 sammansatt)
50 löst
100 m fart 1
200 m fart 2
300 m fart 3
400 m fart 4
400 m fart 4
300 m fart 3
200 m fart 2 (denna missade jag eftersom Patrik redan var klar och vi skulle köra sista ihop. Jag grät inte över det!) 
100 m fart 5 på tid! Jag har aldrig varit så trött, eller hungrig, på startpallen. 1:46 blev resultatet och det är ju inget att skryta med direkt! 

Vansbro närmar sig men inte i samma takt som Vättern så nu är det snart dags att ompriorioritera träningstiden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar