söndag 12 juli 2015

Dagens träning blev en salig blandning...

Jag har på sistone varit lite dålig på att uppdatera vad vi håller på med. För de flesta (inte jag) har löpning varit träningsformen den senaste tiden. Jag har legat lite på latsidan. Något enstaka cykelpass har det blivit men det tog ett ganska bra tag innan jag var mogen att ens se cykeln efter Vättern. Idag kom samvetet dock ikapp... 

Ett impulsbesök till Karlskronas skärgård med sol och bad följdes av träning för alla på olika sätt...

Johan Rooth och Fredde körde ett simpass i Hossan där det var minst fyra grader varmare än i havet. Dvs nästan 20 grader. 

Johan Kriivel och Emma tog en löprunda på vandringsleden till "Djursviksgrinden" och tillbaka. Totalt 9.5 km.

Jag körde seven min workout tre varv i trädgården.

(Fuskade lite på armhävningarna i sista vändan men kände ändå att det var tungt att lyfta armarna för att tvätta håret i duschen efter. Så någon nytta gjorde det nog...) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar