fredag 6 november 2015

Träningen den senaste tiden

För min del har träningen bestått av simning. Någon enstaka promenad när de andra är ute och joggar har det även blivit men det räknas inte. 

Igår fick vi köra själva då Jocke hade förhinder men jag tycker att vi klarade det ganska bra. Fjäril är svårt konstaterade vi men skam den som ger sig! Jag ska lära mig!!! 
Vi fullföljde det han skrivit med en mindre justering av de sista 4 x 50. Vi körde riktig start och max 25 för att sedan simma lugnt tillbaka. Jag gjorde två starter från pall men gav upp då jag tycker att det gör rysligt ont när vissa kroppsdelar slår i vattenytan. Jag gör antagligen något fel men innan jag vet vad så avstår jag...


Johan och Fredde var på Total Imersion-kurs i Kalmar för att testa på ett nytt sätt att simma och spara kraft samtidigt. Intressant och svårt blev resultatet på utvärderingen.
Även barnen har hårdtränat simning inför kommande Microsim den 28/11. Målen är uppsatta men Lucas har problem med glasögonen i starten så han har lite att jobba med några veckor framöver. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar